Krakers

Na lang researchen heb ik iets gevonden over een kraak die plaats heeft gevonden in het gebouw Blaak 10 in 1981. Dit betekent dat ik op zoek kan gaan naar mensen die mij meer kunnen vertellen over het gebouw in die tijd. Hopelijk vind ik iemand! Het linkje hieronder is waarop ik de informatie over de kraak heb gevonden.

https://versbeton.nl/2015/10/blaak-10-hollands-huis/

Auteur: blaak10blog

Blog met vorderingen fotografie opdracht kwartaal 2 Willem de Kooning Academie. Inhoud zal voornamelijk bestaan uit foto's van de wat oudere architectuur van Rotterdam

Geef een reactie

