De ontmoeting

Ik heb vanavond de persoon van het kaartje ontmoet. Het was een hele vage ontmoeting. Ik probeerde het te filmen maar de persoon wilde dit niet, toch heb ik het begin wel kunnen filmen. De link naar dit filmpje is onderaan te vinden.  Ze heeft me een kaart overhandigd zonder enige toelichting. Vandaag ben ik deze kaart gaan volgen, maar veel heb ik er niet gevonden. De locatie was in een gek halletje in het blaak gebouw. Wat moet ik hier nou mee?

Video ontmoeting IMG_7488.jpg

 

Auteur: blaak10blog

Blog met vorderingen fotografie opdracht kwartaal 2 Willem de Kooning Academie. Inhoud zal voornamelijk bestaan uit foto's van de wat oudere architectuur van Rotterdam

Geef een reactie

